Prinsen van Ragland (2025)
Met de studenten toneelvereniging STA! in Amsterdam heb ik de voorstelling Prinsen van Ragland gemaakt. Het script is zelf geschreven, waarbij de input van de spelers zeer sterk is meegenomen.
Ragland is het thuis van een groep anarchisten die overdag hun tijd verdoen in een verlaten loods aan de haven, en ’s avonds de straat op gaan om hun stemmen te laten horen. Een hechte familie, gevormd uit wanorde en onvrede. Maar zodra er een nieuw lid wordt aangedragen, lijkt de balans in de groep te wankelen. Hoe ver moet je gaan om te vechten voor je idealen? En wat is uiteindelijk belangrijker: de familie of de boodschap?
De voorstelling heeft uiteindelijk gespeeld in het NDSM theater in Amsterdam.
De Bokkenpoot (2024)
Voor het buurtfestival Hersttheater GeitenBult heb ik samen met 5 Arnhemse wijkbewoners de voorstelling “De Bokkenpoot” gemaakt. Een locatievoorstelling in het plaatselijke jongerencentrum over mythische wezens en het onbekende. Het gevaarlijke beest genaamd de Bokkenpoot is namelijk in de wijk gesignaleerd. Gelukkig is MECOS, een bedrijf dat gespecialiseerd is in het jagen van mythes, op de plaats delict gearriveerd en doen ze er alles aan om dit beest op te sporen en er voor eens en altijd een einde aan te maken. Voor deze speciale gelegenheid krijg je een tour door het lab van MECOS en met een beetje geluk (of pech) vang je een glimp op van de Bokkenpoot!
Daar Gaan We. (2024)




De tweede voorstelling van theatercollectief Digital Tear.
Wat te doen bij het einde? Laten we daar beginnen. Onderweg zijn we allemaal. We proberen, hebben droge lippen, wachten af en komen samen. Daar begint het. Daar gaan we.
Een “choose-your-own-adventure” voorstelling over de pre-apocalypse en de mens onder invloed van angst. Als de wereld op het punt staat te vergaan, hoe gaan we daar dan mee om? En hoe gaan we met elkaar om? Een voorstelling waarin het publiek deze keuzes maakt voor ons, en daarmee de loop van het verhaal bepaald.
Leeuwenbek (2023)
Samen met 4 buurtbewoners uit de Arnhemse wijk Geitenkamp heb ik in een bloemenwinkeltje de immersieve voorstelling Leeuwenbek gemaakt. Leeuwenbek gaat over een bloemenwinkel die aan het randje van faillissement staat, een getrouwd stel dat elkaar al in geen maanden heeft aangeraakt en een mysterieus ding in de kelder dat niemand wilt erkennen. Gelukkig komt er een geheimzinnige klant langs, die meer lijkt te weten dan hij wil toelaten.
Tijdens deze voorstelling mag het publiek vrij rondlopen door de drie verdiepingen van de bloemenwinkel. Ontdek geheime brieven, luister mee met hevige gesprekken en ontdek ruimtes die eerste gesloten leken. En ontcijfer het verhaal van bloemenwinkel Het Gulden Bloemetje.
Jupiter Diner (2022)
Voor deze voorstelling heb ik met amateurspelers een zelfgeschreven script op de vloer gezet.
Pleia (2021)
Pleia is de eerste voorstelling van mijn theatercollectief Digital Tear. Pleia is een immersieve voorstelling, waarin je als toeschouwer binnenloopt in het fictieve bedrijf Pleia. Pleia verkoopt datgene dat iedereen wilt hebben; een andere werkelijkheid. Loopt door het gebouw, ontmoet actieve Pleia gebruikers of kom oog in oog te staan met de Pleia robots. Kom binnen, en je zult zien dat je nooit meer naar buiten hoeft.
Schreeuwen Zonder Mond (2021)
Samen met 5 leerlingen van de vooropleiding van Theaterschool Utrecht heb ik de fysieke voorstelling Schreeuwen Zonder Mond gemaakt, een adaptatie van het boek “I Have No Mouth And I Must Scream”, van schrijver Harlan Ellison. Een lugubere voorstelling over een kwaadaardige AI die de laatste vijf mensen op aarde martelt tot in de oneindigheid. Hoe gaan we om met uitzichtloosheid? En kunnen we onze menselijkheid vasthouden in een onmenselijk situatie?